top of page

Produktet e reja Qershor 2021



Kemi kenaqësine tju përditësojmë rreth produkteve tona te GOL IBE, GOL Mobile, GOL API, Watchdog, TripGate, TripGate Mobile, Itinerar të CEE dhe Trawys.



Ofroni klientëve tuaj përmbajtje më të pasur. Rritni të ardhurat dhe ulni kostot.


Ju prezantojmë Branded Fares II


Ku? GOL IBE , GOL Mobile dhe GOL API .


Cfare të rejash ka? Pasagjerët po bëhen më shumë kërkues. Kur vijnë në faqen tuaj të internetit, ata duan të gjejnë fluturimin më të mirë dhe opsionin me çmim më të lirë. Tani ata munden, sepse mjetet tona të kërkimit dhe rezervimit të biletave shfaqin çmime të markës nga Travelport+. E tëra çfarë ju duhet të bëni është të klikoni në “Më shumë klasa”.


Si do të më ndihmojë? Ju merrni një përmbajtje shumë më të gjerë që mund t'u ofroni klientëve. Brenda fluturimit të zgjedhur, ata mund të zgjedhin nga disa variante të çmimeve.




Multiple non-GDS carriers


Ku? GOL IBE , GOL Mobile , GOL API , Flight Watchdog , TripGate and TripGate Mobile.

Cfare të rejash ka? Gama e gjerë e përmbajtjes nuk përfundon me branded fares. Klientët tuaj tani mund të rezervojnë gjithashtu carriers jashtë GDS si: Air Albania (ZB), Animawings (A2) dhe Rhein-Neckar Air.

Si do të më ndihmojë? Ju merrni përmbajtje edhe më të gjerë që mund t'u ofroni klientëve. Ata mund të rezervojnë në më shumë kompani ajërore lokale.




CEE Itinerary tani shfaq logon e kompanisë ajërore


Ku? CEE Itinerary .

Cfare të rejash ka? Versioni i fundit i plug-init tuaj të preferuar në Smartpoint tani shfaq logot e komapnisë ajërore në itineraret që ju dërgoni tek pasagjerët. Ky funksionalitet është falas për të gjithë përdoruesit deri më 31 gusht 2021.

Si do të më ndihmojë? Ju do të pasuroni itineraret që ju dërgoni klientëve tuaj me logot e kompanive ajërore. Përfitoni nga një periudhë prove tre-mujore, ku mund të përdorni falas funksionalitetin e ri. Shkarkoni versionin më të fundit të plug-in këtu.



0 comments
bottom of page